Зөвлөгөө

Арьсны хөгшрөлтийг удаашруулж чадах коллагенаар баялаг хоол хүнс

Колаген нь хүний ​​биед байгаа холбогч эдүүдийн үндсэн бүтцийн уураг юм. Энэ нь арьсны уян хатан байдлыг хариуцдаг. Хэрэв та үрчлээс үүсэхийг анзаарсан бол энэ нь таны биеийн коллагенийг багасгасан дохио юм. Сайн хооллолтыг хадгалах нь уураг эвдэх процессыг удаашруулах арга замуудын нэг юм.

Колаген нь заримдаа “цавуу” гэж нэрлэгддэг тул бидний бие зүгээр л салахгүй болно.

Өмнө нь хэлсэн шиг колаген нь уураг юм. Энэ нь бидний бие дэх уургийн бүх материалын 30-40% юм. Колаген нь арьсыг залуухан байлгадаг боловч тос, үс, үе мөч, гэдэсний эдээс олддог. 16 төрлийн коллаген байдаг. Хамгийн өргөн тархсан (90%) нь зөвхөн 3 төрлөөс бүрддэг. I, II хэлбэрийн коллаген, арьс, яс, шөрмөсний шинж илэрнэ. Мөн коллаген III төрлийг мөн үеэс олдог.

Хүний бие нь коллагеныг шаардлагатай хэмжээгээр гаргаж чаддаг. Гэсэн хэдий ч 25 наснаас хойш байгалийн гаралтай бүтээгдэхүүний түвшин буурах хандлагатай байна. Энэ бол анхны үрчлээс, үе мөчний үрэвсэл гарч ирдэг үе юм. Тэгэхээр одоо юу болохоос урьдчилан сэргийлэхийн тулд бид юу идэх ёстойг харцгаая.

Мах шөл ба загас

Ясны шөл нь хамгийн сайн хоол хүнсний сонголтуудын нэг байж болох юм. Учир нь бусад бүх хоол хүнс нь коллагенийг идэвхижүүлдэг. Энэ шөл нь уургийн биологийн идэвхт хэлбэрийг агуулдаг ба энэ нь биед нэн даруй хэрэглэх боломжтой байдаг. Үхрийн шөл коллаген биенээр дүүрэн бөгөөд арьсны эрүүл мэндэд үнэхээр ашигтай байдаг. цацагт хяруул,тахианы шөл нь коллаген хэлбэрийн II-ийг агуулдаг. Ясны шөл өдөр бүр (6-12 унц) хэрэглэнэ.
Салмон нь коллагены үйлдвэрлэлийг өдөөдөг зинк, эрдэс агуулсан байдаг. Үүнээс гадна омега-3 нь түүний арьсыг чийгшүүлэхэд тусалдаг. Долоо хоногт хоёр удаа хулд загас идэхийг зөвлөдөг (4-5 унц).

Хүнсний ногоо, жимс, жимсгэнэ

Ногоон хүнсний ногоо нь янз бүрийн өвчнөөс урьдчилан сэргийлэх хамгийн сайн хоол юм. Эдгээр нь коллагений задаргаа дутуу урьдчилан сэргийлж чаддаг. Бүх ногоон ногоо нь хлорофилл агуулдаг бөгөөд арьсны полиолений хэмжээг ихэсгэдэг. Хлорофилл нь арьсны хөгшрөлтийг үүсгэдэг хэт ягаан туяаны туяа, чөлөөт радикалуудаас арьсыг хамгаална. Таны идэх ёстой хүнсний ногооны хэмжээ таны биеийн хөдөлгөөнөөс шалтгаална: чи илүү их хөдөлж, илүү их идэж болно. Хэрэв та өдөрт 30-аас дээш минут идэвхитэй бол 3 аяга ногоог хялбар идэж болно. Хэрэв та бага зэрэг хөдөлж, 2.5 аяга иднэ.
Citrus жимс нь витамин С агуулдаг бөгөөд аминопласттай хүчлүүд нь проталь үйлдвэрлэхэд тусалдаг. Proline нь коллаген хийхэд шаардлагатай химийн бодис юм. Витамин С нь хүрээлэн буй орчин дахь хорт бодисоос хамгаална. С витаминыг сайн тунгаар хэрэглэхийн тулд өдөрт 2 нэгжийг идэх хэрэгтэй.

Улаан лооль нь арьсны хэт ягаан туяанаас хамгаалж байгаа антиоксидант химийн бодис юм. Шүүс нь коллагены синтезийг идэвхжүүлдэг. Шүүс илүү ихийг авахын тулд та хүнсний ногоогоо шарах хэрэгтэй бөгөөд илүү сайн сонголт бол улаан лоолийн шүүс сонгох явдал юм. Та өдөрт дор хаяж нэг шил ууж байх ёстой.
Авокадо бол витамин агуулсан витамин агуулсан бүтээгдэхүүн бөгөөд биед коллаген задрахаас сэргийлдэг. Үүнээс гадна салаа нь арьсны хэрэгцээнд сайн үр дүнтэй өөх тос агуулдаг. Мөн салатын тос нь коллагенийг нэмэгдүүлдэг. Мэргэжилтнүүд нь бүрдсэн ногооны талыг идэхийг зөвлөдөг боловч анхаарал болгоомжтой хандаж, бие махбодь нь тодорхой хоолонд хариу үйлдэл үзүүлэхэд анхаарлаа хандуулна.
Гүзээлзгэнэ, бөөрөлзгөнө, бөөрөлзгөнө, цангис зэрэг нь  хүчил агуулдаг бөгөөд энэ нь хэт ягаан туяаны гэрлийн шалтгаанаас болж коллаген задрахаас сэргийлдэг. Жимс нь витаминыг агуулдаг. Өдөр бүр идэх ёстой хэсэг нь таны наснаас хамаардаг: насанд хүрсэн хүн (18 наснаас дээш) өдөрт 2.5 унц иддэг.

Өндөг

Өндөг нь ясны шөл шиг бүтээгдэхүүнийг коллаген өөрөө агуулдаг. Таны бие махбодийг шараас авдаг. Өндөг нь коллагены болон элэгний хоргүйжүүлэхэд шаардлагатай хүхрийн агууламжтай байдаг. Энэ нь коллагенийг устгах хорыг биеэс зайлуулдаг гэсэн үг юм. Гэсэн хэдий ч та өдөрт 2 өндөг шаардагдахгүй.

Хулууны үр нь коллагенийг үүсгэдэг циклины эх үүсвэр юм. Зинкийг агуулсан хоол хүнс нь уургийн задаргаа удаашруулдаг. Зинк нь арьсыг нөхөн сэргээх хурдыг нэмэгдүүлдэг. Хоолны үр нь хамгийн сайн сонголт бөгөөд тэдгээр нь илүү эрүүл бодис агуулдаг. Өдөрт 2 хоолны халбагыг нэмж болно.
Chia үр нь омега-3 өөхлөгийг агуулдаг

 

 

 

Арьсны хөгшрөлтийг удаашруулж чадах коллагенаар баялаг хоол хүнс
Сэтгэгдэл үлдээх

Сэтгэгдэл үлдээх

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Трэнд нийтлэлүүд

To Top