Зөвлөгөө

Нүдийг амрааж өгөх хялбар дасгалууд

Нүдэндээ  санаа тавих нь маш цөөхөн хүнийг хийдэг энгийн зүйлсийн нэг боловч агуу алсын хараатай байхын тулд үлэмж ихээр туслах болно.
Та арван минутын дотор хийх ёстой арван дасгалуудийг  энд дурдав. Эдгээр дасгалуудыг оролдоод үзээрэй !!!

1. Хоёр минутын турш анивч энэ дасгал нь таны нүдний дотор цусны эргэлтийг зохицуулахад тусалдаг.

2. Урагшаа чиглэн толгойгоо эргүүлээрэй. Эхлээд баруунаас зүүн тийш, зүүнээс баруун тийш хөдөллөх хэрэгтэй. Энэ нь таны нүдний цусны эргэлтийг нэмэгдүүлдэг.

3. Баруун талаа хар, дараа нь зүүн тийшээ хар дараа нь эсрэг чиглэлд ижил зүйлийг хий.

4. Нүдээ анин , амрах. Харанхуйд   нүдэнд нь  гэрэлийн тусгал эсийг хүчирхэгжүүлэхэд тусалдаг бөгөөд энэ нь эргээд харахад тустай.

5. Янз бүрийн өөр өөр чиглэлд хараагаа чиглүүл. Зүүн, дээш, дараа нь доошоо харна уу. нүдээ аних хөдөлгөөнөөр эргүүлээрэй. Үүнийг долоон удаа хий. Энэ нь нүдний булчинг сулруулж, цусны эргэлтийг сайжруулахад тусалдаг.


7. Ариутгасан гараараа  хоёр секундын турш байлгаг иллэг хий. 4-5 удаа давтана. Энэ нь нүдний дотоод шингэний урсгалыг сайжруулдаг.
8. Нүдээ нээлттэй байлгахын тулд энгийн геометрийн зургийг харцгаая. Дараа нь илүү төвөгтэй хэлбэр рүү шилжих хэрэгтэй.


9. Нүдээ тагла, нүд рүү нь аажим аажмаар нүүлгэнэ. Үүнийг таваас арав дахин давт.

10. Нүднийхээ ойролцоо анхаарал төвлөрүүлээрэй.


Суудал дээр сууж эсвэл хоосон хананы өмнө зогс. Өөрийнхөө эрхий урд 10 инчийг эрхий хуруугаа байрлуулаад төвлөрүүл. Та бас 10-15 секундын турш 5-10 фут зайтай объект дээр анхаарлаа төвлөрүүлж болно.
Дараа нь толгойгоо хөдөлгөгүйгээр 10-20 футын объект дээр анхаарлаа төвлөрүүл. Объект дээр 10-15 секундын турш анхаарлаа төвлөрүүл.
10-15 секундын дараа, эрхий хуруундаа анхаарлаа төвлөрүүл. Таван удаа давтан хий.

 

Нүдийг амрааж өгөх хялбар дасгалууд
Сэтгэгдэл үлдээх

Сэтгэгдэл үлдээх

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Трэнд нийтлэлүүд

To Top