Зөвлөгөө

Шөнө нойр чинь хүрэхгүй байна уу

Хятадын Уламжлалт Анагаах ухаанаас харахад нойрны архаг эмгэгүүд нь ихэвчлэн Инь-Ян тэнцвэргүй байдлаас үүдэлтэй. Энэ энерги буюу  ЦИ гэж нэрлэгддэг ба энэ нь дэлхий дээр хаа сайгүй байдаг гэж үздэг. Таны бие махбод сайн нөхцөлд байхад ЦИ бие махбодоороо чөлөөтэй урсан өнгөрч байгаа ч эрүүл мэндийн асуудалтай байвал таныг шөнийн цагаар сэрээх боломжтой дотоод эрхтнүүдэд нь энерги  хоригдож байгаа байж магадгүй.

Хятадын голчидын цаг гэж юу вэ?

Хятадын Цомгийн Биеийн  ЦИ нь дотоод эрхтнүүдтэй холбоотой бие махбодын 12 гол судлуудаар дамжин эргэлддэг. Энэ мөчлөг нь ихэвчлэн 24 цаг зарцуулдаг бол таны биений систем бүр 2 цаг бүр  ЦИ-г  хуримтлуулдаг гэж хэлж болно.

Шөнөдөө энерги  бидний биеийг цэнэглэхийн тулд дотогш оруулдаг. Хэрэв таны нойр нь тодорхой цагт тасралтгүй үргэлжлэх юм бол таны эрхтэнүүдийн нэгдэлд тэнцвэргүй байх магадлалтай юм. Учир нь энерги үүнийг давж чаддаггүй тул сэрэх болно.

21: 00-23: 00 – Тамбай

Нойрмоглох үеэр бидний дотоод шүүрлийн систем өөрөө өөрийгөө тэнцвэржүүлж, цусны судаснууд илүү идэвхтэй болдог. Энэ нь дархлааны  тогтолцоо, бамбай булчирхай, бөөрний булчирхай, метаболизмтай холбоотой аливаа эрүүл мэндийн асуудал таныг сэрүүн байлгах болно гэсэн үг юм.

Энэ хугацаанд унтах нь бэрхшээлтэй байдаг нь өдрийн цагаар санаа зовж, илүүдэл стрессийн шинж тэмдэг болдог. Энэ үе шатанд унтах чанарыг сайжруулахын тулд та бясалгал хийх, унтах дасгал хийх, булчингийн хүчирхийлэл, амралтын дасгал хийж болно.

23: 00-01: 00 – Цөсний хүүдий

Таны цөсний хүүд цус үүсгэдэг бөгөөд энэ нь өдөрт хэрэглэж байсан бүх өөхлөгийг задлахад хүргэдэг. Энэ үеэр сэрэл нь магадгүй та цөсний чулуутай байж магадгүй юмуу эсвэл илүү их эрүүл тосыг идэх хэрэгтэй.

Цөсний хүүдий нь сэтгэлийн түгшүүр, өөрийгөө үнэлэх, сэтгэлийн дарамт, гутралд орох зэргээс үүдэлтэй. Тиймээс унтахын тулд өөрийгөө бусдад хүлээн зөвшөөрөх, өршөөл үзүүлэхгүй байх ёстой.

01: 00-03: 00 – Элэг

Энэ хугацаанд таны бие цус, бусад эдээс хог хаягдал хаяхаас сэргийлж, шөнийн энэ хэсэгт сэрээх нь таны элэг хэтэрхий олон тооны хортой болохыг илэрхийлж болно. Үүнийг зөв хийхэд нь туслахын тулд илүү цэвэр ус ууж, согтууруулах ундаа, кофейныг багасгахыг хичээ.

Энэ хугацаанд сэрэхдээ уур уцаар, сэтгэл санааны дарамт, гэм буруу, уур хилэн зэрэг сөрөг сэтгэл хөдлөлүүдээр дүүрэн байдаг.

03: 00-05: 00 – Уушиг

Таны уушиг нь хүчилтөрөгч цуглуулж, шинэ өдөр бэлдэхийн тулд бусад бүх системд шилжүүлэх анхны цистерн юм. Хэрэв та өглөө сэрэхдээ 3: 00-5: 00 цагийн хооронд үргэлж ханиалгаж, ханиалгах, найтаах эсвэл хамрын бөглөрөл зэрэг шинж тэмдгүүд илэрч байвал илүүдэл салс эсвэл ядуу хоолны дэглэмтэй болохыг илтгэж болно.

Уушиг нь уйтгар гуниг, уй гашуугийн сэтгэл хөдлөлтэй холбоотой байдаг бөгөөд энэ үед сэрээх нь эдгээр мэдрэмжүүдийг орхих хэрэгтэй гэсэн шинж тэмдэг юм. Энэ тохиолдолд амьсгалын зарим дасгал хийснээр илүү сайн унтах болно.

05: 00-07: 00 – Том гэдэс

Энэ өглөөний туршид эрчим хүчний урсгал нь таны биеэс хог хаягдлыг цэвэрлэж буй том гэдэсний төвлөрсөн байдаг. Хэрэв энэ эрхтэний тэнцвэргүй байдал байвал түгжрэлд орох, жин нэмэгдэх, эсвэл бүр эрт хөгшрөлтийг мэдэрч болно. Нарийн гэдэсний ажлыг зөв хийж, унтах мөчлөгийг зохицуулахын тулд булчингаа сунгаж, их хэмжээний ус ууж, сэрүүн хөлийнхөө өрөөнд орох хэрэгтэй.

Энэ удаад бас сэтгэлийн хямралд орсон, амьдралынхаа хэв маягийг гацах, хамгаалалт, эсвэл тэвчээргүй байх мэдрэмжтэй холбоотой байдаг. Тиймээс байнга сэрүүн байх нь сэтгэлийн дарамтаа орхих хэрэгтэй гэсэн шинж тэмдэг юм.

Шөнө нойр чинь хүрэхгүй байна уу
Сэтгэгдэл үлдээх

Сэтгэгдэл үлдээх

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Трэнд нийтлэлүүд

To Top